luni, 23 iulie 2012

Sisteme de rating pariuri

http://farmvillehelponline.com/extra/sistemele-de-rating-pariuri-calea-catre-profit/
Sisteme de rating pariuri
De ce imi pun aceasta intrebare, si pe care v-o adresez si voua, totodata ? De circa 3 ani de zile, in colaborare cu cferoiu, am incercat diverse forme de sisteme de rating. Nici unul nu a reusit sa scoata un hitrate mai mare de 50%, in conditiile unor cote de 1.90 – 2.20, ceea ce, sa fim realisti, nu este un procent foarte bun. De la ce a plecat totul ?

Acum vreo 3 ani, pe un forum din Italia, am gasit un sistem de predictionare, bazat pe statistica pura, conceput de un italian, parca Minguccio avea ID-ul. Sistemul era foarte bine privit de utilizatorii forumului respectiv, si scotea predictii pentru toate categoriile: 1X2, under-over, pauza-final (erau innebuniti italienii dupa asa ceva), scoruri corecte, rezultat la pauza. Nu avea in “oferta” handicapul asiatic. Neavand, in acel moment, cunostintele pe care le am acum in Excel, mi se parea ceva extraordinar. Am discutat cu cferoiu despre acest sistem, si l-a atras. Si-a bagat el nasul in formulele fisierelor, si, pana la urma, ne-am dat seama ca este ceva “empiric”. Totul se baza doar pe sezonul in curs, pe rezultatele inregistrate in acea editie, fapt ce, in opinia noastra, a dus la concluzia ca nu era bine aprofundat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu