luni, 30 iulie 2012

Cele mai bune site-uri de jocuri online

http://denunt.com/cele-mai-bune-site-uri-de-jocuri-online/
Cele mai bune site-uri de jocuri online
Tot cautand pe net am gasit sute si mii de siteuri de jocuri noi online care mai de care mai interesante.
Asa ca am decis sa fac un top cu cele care mi-au placut mie cel mai mult si la care am gasit jocuri interesante si structurate diferit dupa anumite nise de interes mai mare sau mai mic.
La siteuri de jocuri generalista va recomand cu caldura un site nou de jocuri noi online care are cateva jocuri atatde proaspete incat nu le veti gasi in foarte multe locuri. Acest site iti permite , daca iti creezi cont sa iti memorezi stadiul de evolutie al jocului astfel incat sa il reiei de unde ai ramas . Mi-a placut foarte mult lucrul acesta.
Un alt site interesant care mi-a sarit in ochi este http://www.farmvillehelponline.com , acest site va ofera totul despre jocurile de pe Facebook . veti gasi noutati, tutoriale, tricks si tot felul de strategii care va vor ajuta sa jucati mai bine si cu spor mai mare. Trebuie precizat ca acest site va ofera cel putin 2-3 articole noi pe zi, deci este updatat foarte frecvent.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu