luni, 10 septembrie 2012

Maraton subacvatic pe banda de alergat

http://afacereazilei.ro/Extra/maraton-subacvatic-pe-banda-de-alergat.html
Maraton subacvatic pe banda de alergat
Una dintre chestiile cele mai ciudate pe care le-am citit zilele astea pe net este despre un maraton subacvatic pe banda de alergat desfasurat pentru strangere de fonduri pentru un soldat american.

Vi s-a innodat putin mintea cand ati citit asta ? Mie cu siguranta mi s-au innodat degetele cand le-am scris. Sincer va zic ca sub nici o forma nu mi-ar fi venit o astfel de idee de a strange bani pentru cineva , oricat de trista ar fii povestea. Aveam totusi putina mila pentru donatori.

Dar haideti sa dezvoltam putin subiectul ca altfel vor fii destui sa zica ca tragem concluzii doar dupaun titlu sau citim printre randuri. Asadar totul s-a desfasurat in apa calda , pana la piept dupa cum se poate vedea si in fotografie. Incerc sa ma prind unde anume a fost organizat dar numele localitatilor mi se par putin ciudate ( sau sincer mult prea ciudate) pentru a fi pomenite aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu