sâmbătă, 8 decembrie 2012

Cum optimizezi un site exact match ?

http://seoarmy.ro/optimizare-google/cum-opimizezi-un-site-exact-match-t286.html
Cum optimizezi un site exact match ?
Dupa ultimile update-uri de la google toti (din online) stiu ca regulile nu mai sunt aceleasi, insa putini sunt cei care stiu care-s regulile noi.

Printre regulile noi aparute se afla si continutul releant, linkurile de caliteate si domeniul sa nu fie exact match, preferabil brandabil.

Eu am o dilema cu domeniile exact match.

Cum poti sa-ti optimizezi un site cu domeniu exact match pe care-l ai inainte de schimbarea regulilor.

De exemplu:

Daca eu am domeniul hotel.ro (ar fii minunat :P ) cu un site in care am hoteluri din intreaga lumea... cautarile principale sunt pentru < hotel oras/tara> si < nume hotel >, ce pot sa fac in acest caz ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu