sâmbătă, 6 aprilie 2013

Voi scrie un articol unic de 500 cuvinte si il voi publica pe un site de al meu de Pagerank 4 pentru 50,00RON

http://www.microjoburi.ro/job/scrie-un-articol-unic-de-500-cuvinte-si-il-voi-publica-pe-un-site-de-al-meu-de-pagerank-4/
Voi scrie un articol unic de 500 cuvinte si il voi publica pe un site de al meu de Pagerank 4 pentru 50,00RON
Va voi scrie un super articol de 500 cuvinte plus si il voi publica pe unul dintre blogurile mele de page rank 4.

Articolul va fi scris in mod profesionist cu titlu interesant si atractiv si va include 2 linkuri comerciale spre siteul dumneavoastra.

BONUS! pentru primii 10 clienti care comanda acest microjob ofer gratuit si distribuirea articolului pe mediile mele sociale : pagina facebook 7100 fani REALI, Twitter : 9000 folowers, Linkedin : 350 si Google Plus 250

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu